fredag den 29. juni 2012

Dag 27

Dag 27:

Op i ordentlig tid i dag, til at vi kunne være i Universal Studios før kl. 09.

Vi ankom og gav $5 mere for at kunne holde tæt på indgangen.. Vi undlod at tage de billetter der kunne lade os skippe køen.. En onsdag burde der ikke være så mange.
Alt i alt var det ikke en dårlig beslutning.. vi sparede 500,- per mand, og med undtagelse af en enkelt forlystelse var der ikke meget kø.

Da de åbnede for indgangen, gik vi lige som alle andre, direkte mod Transformers The Ride.. vi vidste at der ville være lang kø senere ved den.
Vi havde måske 2-3 min. kø da vi kom ind. Selve linien til en lang kø, som vi jo ikke havde, var den fedeste jeg har set endnu. Selve turen, var den bedste vi oplevede hele dagen.. fuck det var fedt :).

Vi tog selvfølgelig også en tourbus rundt og så en del kulisser som vi også havde set i film, og igennem et par "Quiet please, live recording" hvor de var igang med at optage.. Jacob så vist en kendt komiker (som han ikke lige kan huske navnet på).

Der ud over fik vi prøvet The Mummy, Jurassic Park, Shrek, The Simpsons Ride, Terminator 2.. De andre fik også set Waterworld, men 3d-effekterne fra de tidligere Ride's havde haft en dårlig effekt på mit hovede pga. mine øjne, hvilket gav mig h
ovedpine og kvalme, så jeg gik ud i bilen og tur en halv time på øjet.

Vi stoppede på en restaurant på vej hjem og fik lidt at spise.. der efter var det bare tv/fb.

// Kenneth

PS Det var John Lithgow vi så/mødte..... http://www.imdb.com/name/nm0001475/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar