lørdag den 9. juni 2012

Dag 14

Dag 14:

Vi sov længe og stod op omkring kl. 9. Da vi senere var klar, fik vi lidt Golden Nugget Buffet.

Planen for i dag, var at se Vegas og især at tage ud til "The Gun Store" hvor man kunne leje et våben, og købe bønner der til.. vel at bemærke måtte man kun være på deres skydebane med dem, ikke noget med at tage dem med :D.
Jacob valgte en Sig Sauer P220 og en 44. Desert Eagle. Rasmus tog også P220'eren og så en 44. Dirty Harry trommelrevolver. Camilla valgte "Lady Package" som inkluderede 20 skud med en Glock 19 og så kunne hun vælge mellem 3 Assault Rifles.. hun valgte en AR-15. Jeg valgte Glock 19, 44. Desert Eagle og en .308 Sniper Riffel.
Det gik super med at skyde. Camilla havde lidt sommerfugle i maven, men hun skød imponerende godt for en første gang. Da vi kom til AR-15'eren var hun dog nervøs igen, denne gang mere for at have larmen tæt på sit øre, men efter at jeg pressede på, tog hun sig sammen og skød fint med den også (og var efterfølgende meget glad for at jeg havde holdt på med at hun selv skulle skyde). Der efter var hun tændt på det, og vi måtte købe 2 ekstra magasiner til hendes Glock :P
Jeg skød lidt hurtigt både med Glock'en og med 44. DE, men det gik ganske fint. Den havde ikke så hårdt et spark som jeg havde regnet med. Sniper-riflen var desværre ikke indstillet ordentligt, så den ramte 10 cm under hvor crosshair blev sat, men sjovt var det da. Det var ikke så dyrt igen, og bestemt alle pengene værd :).
¨
Tilbage på hotellet fik vi tiden til at gå mens vi ventede på at vi skulle spise.. Det blev Sushi igen, bare på en anden restaurant på hotellet. Så blev det tid til lidt gambling :). Camilla gik op på værelset til den bærbare, mens jeg hævede $100 og gik til slotmaskiner og rouletten. Vi havde på forhånd snakket om kun at bruge et beløb som f.eks 100. Det gik også ganske fint. Det tog lidt længere tid at tabe dem end jeg havde regnet med. Jeg spillede ikke for at vinde, men bare for at spille.. det bliver man nødt til at prøve hvis man er i Vegas :). Rasmus og Jacob havde meldt sig til en poker-turnering, hvor de endte med begge at sidde ved finalebordet.. flot gået. Jacob kom 8. pladsen og Rasmus på 4. pladsen.
I mellemtiden var jeg færdig og Camilla og jeg gik på Freemont Street. Vi hyggede os rigtig meget og så forskellige bands spille. Der var overvældende meget at kigge på :).

Dagen sluttede omkring kl. 2-2.30 hvor Jacob og Rasmus var kommet tilbage på værelset da vi kom op. 

// Kenneth







Ingen kommentarer:

Send en kommentar